De ce în anul 2018 încă mai există concursuri Like & Share? De ce? De ce?
Pentru că încă mai există public pentru așa ceva. Încă mai sunt persoane care înțeleg prin Internet doar Facebook, persoane care confundă Facebook-ul cu secția de poliție și afișează buletine pierdute/găsite fără să cenzureze datele personale, oameni care în loc să ajute un bătrân de pe stradă sau un câine lovit pun pe Facebook rugând pe alții să ajute, mămici fără ocupație care fac pe doctorii prin grupuri de Facebook, femei care ar da oricând acces unei aplicații la datele confidențiale doar ca să vadă cum ar arăta machiate ca vedetele de la Hollywood și lista poate continua.
De asta concursurile Like & Share domină zi de zi wall-ul nostru alături de știri precum: ”Nu o să-ți vină să crezi ce a pățit această fată după ce a băut zi de zi ceai din coada-șoricelului”. Pentru că Facebook-ul e plin de idioți. Lipsa gândirii și a logicii vă transformă, pe voi, amatorilor de câștiguri rapide, în țina sigură a unor comercianți care doar asta înțeleg prin conceptul marketing & sales , să facă concurs cu Like & Share.
Nu contează că printre regulile impuse se numără: like & share pozei de concurs + like & share paginii + tag minim unei persoane + comentariu cu nu știu ce la postare (cu cât postul cu concursul are vizualizare mai mare și adună mulți participanți, cu atât șansele de câștig sunt mai mici, dooh!). Nuuuuuu, să curgă cu Partikip, share, Amin că doar e pe bune, nu-i așa?
Nu contează că nici măcar nu este un concurs fulger și că în alea 2 săptămâni cât durează concursul se vor aduna astfel 546789098765 de fraieri participanți. Nuuuuuu!
Apoi mai sunt mămicile (nu vreau să discriminez dar nu am văzut bărbați care să participe la astfel de concursuri în speranța că vor câștiga porcărioare) care au copii adolescenți dar ele partikipă la concursuri în care pot câștiga: o școală de mers, un bax de scutece, o trotinetă pentru bebeluși etc.
Un astfel de exemplu este concursul din captura de mai sus, concurs în mare vogă zilele astea.
Scoate idiotii din lista si n-o sa mai ai astfel de “probleme”.
Nu am participat niciodata la asa ceva, dar cred ca cei care organizeaza astfel de concursuri au numai de castigat.
Cei care organizează sigur au doar de câștigat. Se pot lipsi de un obiect oferit cadou care oricum îl aveau pe stoc în schimbul unei baze de date generoase cu utilizatori pe care să îi spameze zilnic prin intermediul paginii de Facebook. Mi se pare un fel de înșelăciune, își adună potențiali clienți pe Facebook, pe baza unei amăgiri. Nu am auzit de cineva din cercul meu de ”prieteni” de pe Facebook care să câștige ceva deși participă zilnic la câte un concurs dinăsta.
hai salut!. Eu am si castigat la semenea concursuri – castigurile primite le-am donat la o amica din Bucuresti (isi creste singura fiul, merita o mica atentie).
Ba ma gandesc ca actiunile astea promoveaza micile bussiness-uri, si aduce suficienta reclama aproape gratuita 🙂
Felicitări, sunteți o câștigătoare norocoasă. Îmi susțin ideea, astfel de concursuri trebuie să dispară. Astfel de concursuri promovează micile business-uri, într-adevăr dar cercul de potențiali clienți este crescut artificial. Când concursurile vor înceta, for dispărea și cei interesați de micul business.
you never know.
Am si eu un mic business, ma gandesc sa fac un asemenea concurs. Iti zic daca imi creste “sanatos” numarul de clienti 🙂